NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE DESFĂȘOARĂ ÎN ROMÂNIA ÎN PERIOADA 13-19 SEPTEMBRIE 2021

Barmani de top se întrec în a oferi publicului propria variantă de Negroni, în peste 30 de baruri și restaurante, în scop caritabil

București, 14 septembrie 2021. Campari, brandul de Aperitivo iconic al Italiei, împreună cu revista internațională Imbibe Magazine, organizează a 9-a ediție a Negroni Week, un eveniment care celebrează faimosul cocktail Negroni, creat pentru prima dată acum mai bine de 100 de ani. Timp de 7 zile, mii de barmani de top, localuri și iubitori ai mixului din întreaga lume îl vor sărbători prin experiențe speciale și băuturi „with a twist”, ajutând la strângerea de fonduri pentru organizații caritabile globale din diferite domenii (peste 3 milioane de dolari în 70 de țări, de-a lungul ultimilor 9 ani). România se alătură sărbătorii globale Negroni Week: barmani români de top vor oferi publicului propria rețetă și experiență Negroni, în peste 30 de localuri partenere din București și din țară.

CE ESTE NEGRONI WEEK

În fiecare an, Campari și revista Imbibe Magazine pun în scenă Negroni Week, o inițiativă caritabilă căreia i se alătură baruri, restaurante, retaileri din țări din întreaga lume. În acest an, în cadrul celei de-a 9-a ediții a Săptămânii Negroni, oamenii sunt invitați să celebreze redeschiderea localurilor preferate, care le-au lipsit mult, închinând un pahar de Negroni în cinstea acestui moment.

Campari înseamnă „Red Passion”, spiritul creator, pasiunea intensă care pulsează în noi,  imposibil de ignorat. Pentru Campari, barmanii sunt „maeștri” ai creativității și artei, iar spiritul „Red Passion” se regăsește în fiecare creație a lor. Campari colaborează cu 7 dintre cei mai buni barmani la nivel mondial pentru a crea Negroni Cocktail Twists, câte un twist pentru fiecare zi a Săptămânii Negroni, inspirând barmani din întreaga lume să dea frâu liber imaginației și să creeze propria variantă de Negroni. Creatorii acestor rețete inovatoare care vor fi sursa de inspirație a barmanilor din întreaga lume sunt: Erik Lorincz (UK), Fabio La Pietra (Brazilia), Giacomo Giannotti (Spania), Luke Whearty (Australia), Bannie Kang (Taiwan), Tiffanie Barriere (U.S) și Tommaso Cecca (Italia).

NEGRONI WEEK 2021 ÎN ROMÂNIA: Negroni Nights, schimb de baruri și guest shifts la Art Safari

Peste 30 de baruri și restaurante din România sunt parte din sărbătoarea și mișcarea globală Negroni Week – ediția 2021. 7 barmani români de top, vor crea cocktailuri Negroni cu un twist personal, în cadrul unor experiențe speciale. Printre aceștia se numără Ana-Maria Bordeianu (Negroni twist: Action Negroni), Diego Pandelea (Negroni twist: Tiki Negroni), Alex Berea (Negroni twist: Negroni Jewl), Adrian Bologa (Negroni Arancio), Alexie Mitrică (Negroni twist: Negroni Rosato), Ionuț Ungureanu (Negroni twist: NoWorries Negroni) și Claudiu Văcăruș (Negroni twist: Sa’va’ge Negroni).

În București vor fi organizate Negroni Nights, iar miercuri, 15 septembrie, la Iași, Alex Berea și Ionuț Ungureanu vor face schimb de baruri pentru a crea propria versiune a celebrului cocktail Negroni. Experiențele speciale din cadrul Negroni Week nu vor avea loc doar în baruri, ci și în cadrul muzeului temporar Art Safari București, în perioada 17-19 septembrie 2021, astfel: vineri, 17 septembrie, guest shift Adrian Bologa, care va prezenta propriul twist Negroni, sâmbătă, 18 septembrie, invitat special – ambasadorul Campari România, Massimiliano Magri, și duminică, pe 19 septembrie, guest shift cu Diego Pandelea. Lista completă a localurilor partenere, precum și programul experiențelor locale din cadrul Negroni Week poate fi găsită pe pagina de Facebook @CampariRomania.

Toți participanții la Negroni Week, care se bucură de un cocktail Negroni în localurile partenere, vor putea contribui la strângerea de fonduri globală pentru o serie de cauze caritabile. Organizațiile care vor beneficia de donații din partea organizatorilor au ca scop ajutorul copiilor din medii defavorizate, educația, reducerea efectelor încălzirii globale, dar și altele. Pentru a vedea lista completă de organizații globale implicate, accesați link-ul: https://www.negroniweek.com/charities/categories/

„Suntem încântați să ne întoarcem din plin la Negroni Week în acest an, oferind barmanilor șansa de a-și exprima pasiunea intensă – Red Passion – prin unul dintre cele mai iconice cocktailuri din lume, oferind iubitorilor de Campari și Negroni din întreaga lume experiențe unice, în slujba unor cauze caritabile care merită. Împreună cu Imbibe, îi invităm pe toți să ni se alăture la această sărbătoare, închinând un pahar de Campari”, declară Marco Cavagnera, Global Channel și Customer Marketing Senior Director Campari.

Mai multe informații despre experiențele și programul Negroni Week 2021 puteți citi pe www.negroniweek.com. Mai multe despre Negroni Week 2021 în România puteți afla și urmărind canalele de social media Campari România: Facebook @CampariRomania și Instagram @campari_romania.

#NegroniWeek #Negroni #Campari #Imbibe

CAMPARI, INIMA ROȘIE A FIECĂRUI NEGRONI

În rețeta oficială a Negroni, așa cum este listată oficial în IBA (International Bartender Association), Campari este primul ingredient, practic „inima roșie” a fiecărui Negroni. Acestuia i se adaugă gin, vermut roșu și un garnish (coajă de portocală). Poate părea o rețetă simplă, însă acesta este una dintre cele mai apreciate băuturi alcoolice pentru pasionați. De altfel, Negroni este listat pentru al 7-lea an consecutiv drept al doilea cel mai bine vândut cocktail la nivel mondial, potrivit Drinks International. Pe parcursul anilor au apărut interpretări ale acestuia, reușind să devină un cocktail versatil.

Suntem foarte încântați să celebrăm al nouălea an de Negroni Week cu partenerii noștri de încredere de la Campari. De la barmani la pasionați, suntem bucuroși să vedem pe toată lumea implicându-se încă o dată pentru a strânge fonduri pentru cauze importante, chiar în locurile pe care le apreciem cel mai mult – barurile și restaurantele, declară Karen Foley, Publisher Imbible.

Rețeta clasică Negroni

Ingrediente:

3 cl. Campari
3 cl. Vermut roșu dulce
3 cl. Gin

Pași de preparare:

Se toarnă toate ingredientele într-un pahar jos de tip „tumbler” umplut cu gheață
Se amestecă încet
Se decorează cu coajă de portocală

DESPRE CAMPARI

Campari este un clasic contemporan și carismatic. Rețeta secretă, care a rămas neschimbată, a apărut în Novara în 1860 și este baza pentru unele dintre cele mai renumite cocktailuri din lume. Campari este o băutură alcoolică obținută din infuzia de ierburi, plante aromate, fructe în alcool și apă. Cu o culoare roșie vibrantă, aromă intensă și inspirațională, Campari a fost întotdeauna un simbol al intrigii și al plăcerii, oferind o experiență de consum captivantă. Acestea sunt valorile care au făcut ca brandul Campari să fie renumit în întreaga lume ca un simbol al stilului, pasiunii și excelenței italiene.

DESPRE NEGRONI

În jurul anului 1919, în Florența, contele Camillo Negroni s-a gândit să comande un cocktail Americano, dar a decis că este timpul pentru o schimbare. El a cerut un cocktail cu o notă de gin în loc de apă minerală, inspirat de ultima sa călătorie la Londra și de popularitatea ginului de acolo. Barmanul a fost încântat să onoreze cererea contelui Camillo Negroni și a adăugat un garnish de portocală în locul feliei de lămâie specifice Americano, pentru a marca noua băutură pe care a creat-o. La Florența, „obișnuitul” contelui a devenit cunoscut sub numele de Americano al contelui Negroni sau „Americano cu o notă de gin”, dar oricare ar fi fost numele său, atunci s-a născut Negroni. Negroni este acum unul dintre cele mai faimoase cocktailuri clasice contemporane. Oriunde mergem în lume, vom găsi un mixolog care poate prepara iconicul Negroni. Rețeta originală, combinația perfect echilibrată de părți egale de Campari, Red Vermouth și London Dry Gin, are o vechime de aproape un secol și continuă să fie savurată și astăzi.

Asociația Internațională a Barmanilor (IBA) listează Campari ca ingredient oficial al Negroni și, prin urmare, nu există Negroni fără Campari! Pentru mai multe informații, vizitați: www.campari.com.

DESPRE CAMPARI GROUP

Campari Group este un jucător major în industria de băuturi spirtoase la nivel mondial, cu un portofoliu de peste 50 de mărci premium și super premium globale, regionale sau locale. Mărcile globale, obiectivele-cheie ale Grupului,  sunt Aperol, Campari, Cinzano, Appleton Estate, SKYY, Wild Turkey și Grand Marnier. Campari Group a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător din întreaga lume în industria alcoolului premium. Are o acoperire globală de distribuție, tranzacționând în peste 190 de națiuni din întreaga lume, cu poziții de lider în Europa și America. Strategia de creștere a Grupului Campari își propune să combine creșterea organică printr-o construcție puternică a mărcii și o creștere externă prin achiziții de mărci și companii atent selectate. Cu sediul central în Milano, Italia, Campari Group deține 22 de fabrici la nivel mondial și are propria rețea de distribuție în 21 de țări. Grupul Campari are aproximativ 4.000 de angajați. Acțiunile companiei-mamă Davide Campari-Milano NV (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM) sunt listate la bursa italiană din 2001. Pentru mai multe informații: http://www.camparigroup.com/en. Vă rugăm să vă bucurați de produsele Campari Group in mod responsabil.

DESPRE IMBIBE

Imbibe este cel mai important ghid de drinks culture. În fiecare număr al revistei câștigătoare a premiului James Beard și pe imbibemagazine.com, veți găsi cele mai importante destinații din lume în materie de băuturi, rețete și povești aprofundate – tot ce trebuie să știți despre oameni, locuri și arome. Imbibe publică, de asemenea, cărți de cocktailuri și organizează evenimente precum Negroni Week. Pentru mai multe informații, vizitați imbibemagazine.com și urmăriți @imbibe și #imbibe. (Comunicat de presa  – septembrie 2021)

Contact presă:

Camelia Lăzurean, Communication Manager, 0723.229.394

Cristina Lica, Communication Manager, 0740.051.749



The post Negroni Week se desfășoară între 13-19 septembrie 2021 appeared first on Restocracy.